** جنبش ایثار **

**  جنبش ایثار  **
آخرین نظرات
نویسندگان

خدایا در بهشت من را تبدیل به حوری کن تا با عمر ازدواج کنم !!!

توی کتابای اهل تسنن داشتیم پرسه می زدیم یهو با شیخ وهابی رو به رو شدیم که دل باخته عمر هست شدید ، این شیخ میگه:
خدایا عقلی سلیم و دعایی مستجاب به ما وهابی ها عنایت کن ! خدایا ما را حوریه ای کن تا با عمر ازدواج کنیم ! البته نخواستم با پیامبر ازدواج کنم که مبادا هووی مادرم بشوم !
الان معرفیش میکنم شماهم بشناسیدش :حسین بن عبدالله بن حسین ابوعبدالله معروف به ابن الجصاص بغدادی یکی از شخصیتهای اهل تسنن در تاریخ ایشون هست که ذهبی او را با القاب : الصَّدْرُ، الرَّئِیسُ، ذُو الأَمْوَالِ ، التَّاجِرُ، الصَّفَّارُ  وصف میکند.
این شیخ وهابی دارای اخلاقیات جالبی بوده که یکیش همین دعایی بود که خوندید:
یکبار شیخ در لحظاتی روحانی ، دعایی از محضر ذات اقدس الهی میکند بدین مضمون :
اللهم امسخنی حوریة وزوجنی من عمر بن الخطاب
فقالت زوجته له : سل أن یزوجک من النبی علیه السلام ، إن کان ولا بد
فقال : لا أحب أن أصیر ضرة عائشة
بار خدایا ، (در بهشت) مرا تبدیل (مَسخ) به حوریه ای نما و به تزویج  عمر بن خطاب در آور.
همسر وی به او گفت : از خدایت بخواه تا تو را به تزویج نبی اکرم (صلی الله علیه و آله) در آورد.
او پاسخ داد : دوست ندارم که هووی عایشه بشوم!!!

منابع : ثر الدر فی المحاضرات ، ج 7 ص 205 ، اسم المؤلف:  أبو سعد منصور بن الحسین الآبی الوفاة: 421هـ ، دار النشر : دار الکتب العلمیة - بیروت /لبنان - 1424هـ - 2004م ، الطبعة : الأولى ، تحقیق : خالد عبد الغنی محفوط

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۲
خادم ارباب

حوری

خدایا

عمر

نظرات  (۱)

۰۲ مهر ۹۶ ، ۱۰:۲۷ رسول نصیری
دست خوش
پاسخ:
ممنون داداش از نظرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی