** جنبش ایثار **

**  جنبش ایثار  **
آخرین نظرات
نویسندگان

درد دل با امام زمان

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

آقام دلیل تمام اشک هام 

کجایی دلم برات تنگ شده 

کجایی که من لبریز از گناهم 

کجایی تا دستم رو بگیری 

حالم بده از خودم بدم میاد 

میشه دوباره یه فرصت بهم بدی 

میدونم خطا کارم ولی تو اماممی به جز تو به کی پناه ببرم

برام دعا کن آقا جون

میرم هیئت چشام به خاطر گناهام خشک شده نمی تونم گریه کنم  

منو ببخش

منو ببخش 

تو رو به حق اشک های حضرت رقیه 

منو ببخش

نظرات  (۲)

کجایی که من لبریز از گناهم 

کجایی تا دستم رو بگیری

منو ببخش

زیبا بود

پاسخ:
ممنون از نظرتون
۰۴ مهر ۹۶ ، ۲۰:۲۴ حسین اصلانی
چشم پر مهر تو بر من نکند میل، آری؟
به کجا راه برم، غرق تمنا باشم...

عالم از دردسر عشق.خبر هیچ نداشت
اسمان داشت خبر, اهل زمین هیچ نداشت
زلفقار منتظر دست پر از مهر تو است
فاصله پر ز غم هجر تو است
نکند باز بیایی و نباشد اثر از همچو منی
پر ز امید ولیکن , سیه از هر.گنهی
من گنه کردم و امید به رویت دارم
خبر از.فاصله و قاصدو لطفت دارم
امده باز محرم, ... تو خبر خود داری.
گنبدو پرچمو بین الحرمین ... می ایی؟
#حسین_اصلانی
پاسخ:
ممنون واقعا زیبا بود
اجرتون با خود امام زمان داداش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی