** جنبش ایثار **

**  جنبش ایثار  **
آخرین نظرات
نویسندگان

در دل با امامم

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۸ ب.ظ

سلام آقا 

شرمنده ام به خدا 

اولین بار ه که نمی دونم کی هستم بایدچیکار کنم 

میدونم ازدستم ناراحتی 

میدونم همش به خاطر گناهایی هستش که مرتکب شدم

من به خودم اعتماد ندارم چه برسه که از شما بخوام به من اعتماد کنید

فکر نکنم دیگه بتونم اوج بگیرم 

فقط یه خواهش 

برام دعا کن آقا شاید یه روزی خوب بشم 

ازتون عذر خواهی میکنم که دلتون رو شکوندم یا باعث گریه شما شدم 

دوست دارم 

.

.

.

نمی تونم ازت دست بکشم آخه همه کس منی بی تو نمی تونم دووم بیارم 

یامهدی جان 

شما رو به حق اشک های عمتون قسم میدم 

کمکم کنین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۶
خادم ارباب

نظرات  (۳)

***اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...***
پاسخ:
وفرجنا بک یا الله
دریاب دل بی قرار را مولا
پاسخ:
الهم عجل لولیک الفرج
۱۶ مهر ۹۶ ، ۲۲:۲۸ پیمان محمدی فرد
ان شاالله راه حل مشکل پیدا بشه...
(اللهم عجل لولیک الفرج)
پاسخ:
انشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی