** جنبش ایثار **

**  جنبش ایثار  **
آخرین نظرات
نویسندگان

خدمت در گمنامی 2

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۴۰ ق.ظ

خدمت در گمنامی 2  



همسفران که تازه امام سجاد را شناختند، به ایشان هجوم بردند و دستو پایش را غرق بوسه کردند و به او عرضه داشتند: می خواستی دچار عذاب حقّ شویم! اگر ترا نمی شناختم وخدای ناخواسته با دست و زبان به آزارت بر می آمدیم چه می کردیم!؟
امام سجّاد فرمودند: من یک بار با قافله ای همفسر شدم; آنان مرا می شناختند; محض رسول خدا به آنچه شایسته آن نبودم از من پذیرائی و احترام کردند; من به آن خاطر از کار خیر باز ماندم; اینبار با شما آمدم که مانند گذشته گرفتار نشوم، زیرا ناشناخته سفر کردن و خدمت به همسفران برای من محبوب تر است!!
علامه مجلسی، بحارالانوار، جلد 11، صفحه 21

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۳
خادم ارباب

خدمت در گمنامی 2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی