** جنبش ایثار **

**  جنبش ایثار  **
آخرین نظرات
نویسندگان

درد و دل با غریب زمانه

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ب.ظ

آقا جون 

سلام 

سلام مولای من 

دوباره یه فرصتی پیدا کردم که با هات حرف بزنم 

دلم خیلی گرفته می خوام گریه کنم میخوام زار بزنم از تنهایی از فاصله ای که بین من و تو هستش همش هم به خاط کثافت کاری هایی هستش که کردم 

نمیدونم فقط میتونم بگم شرمنده 

غلط کردم همه چیز هایی که میگم حرف و ادعاست که عملی پشتش نیست 

کمکم کن بلند شم 

ساکن نباشم 

به سمتت حرکت کنم.

آقای من ولادت پدرتون مولایم امام حسن رو تبریک میگم 

آقا جان نمیخوای به ما شیرینی این ولادت رو بدی 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۵
خادم ارباب

نظرات  (۵)

۱۳ دی ۹۶ ، ۱۰:۰۹ وحید علیرضالو
بسیار زیبا و عالی ♡اللهم عَجِّل لِوَلیکَ الفَرَج♡ ‌➣مدیر وبلاگ #تلنگرتفکر
۱۰ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۴ مهدی شاعری
سلام .
بسیار عالی لطفا شما هم دعا کنید که خدا و آقا ما را ببخشند
۰۸ دی ۹۶ ، ۱۴:۲۹ زبورِ دل
صد بار توبه شکستی بازآ
۰۶ دی ۹۶ ، ۱۲:۳۴ راه ظهور
التماس دعا

*اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...*

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی