** جنبش ایثار **

**  جنبش ایثار  **
آخرین نظرات
نویسندگان

یاوران ابلیس را این روز ها بهتر بشناسید

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ب.ظ

یاوران ابلیس را این روزها بهتر بشناسید

و ان الشیاطین لیوحون الى اولیائهم لیجادلوکم و ان اطعتموهم انکم لمشرکین .
((و شیاطین به دوستان خود مخفیانه مطالبى القا مى کنند تا با شما به مجادله برخیزند - ولى شما به هوش باشید - اگر از آنها اطاعت کنید، شما هم مشرک خواهید بود)) سوره أنعام: ایه121

هر ساله هنگام ورود به ماه محرم شبهات تکراری از سر نو گرفته شده و به سوی عزاداران حسینی هجوم می اورند . شبهات بی اساسی که به سادگی جواب داده می شوند ولی با رنگ و لعابی که توسط عده ای روشنفکرنما و اعوان و انصار شیاطین پیدا می کند برای گروهی کم اطلاع و با سطح پایین معارف دینی پرزرق و برق به نظر می رسد .
البته دلیل حال امروز جامعه ما و بلکه حال تمام جوامع شیعی و متدین امت پیامبر صلی الله علیه واله را امیرمومنان علی علیه السلام پیشگویی نموده اند و منشا و ریشه ی تشکیک و شبهه افکنی در دستگاه سیدالشهدا علیه السلام را به وضوح روشن و نمایان فرموده اند.
✨امیرالمومنین علیه السلام در لحظات آخر عمر خود به زینب کبری علیها السلام فرمودند:

📜 إنَّ إِبْلِیسَ لَعَنَهُ اللَّهُ فِی ذَلِکَ الْیَوْمِ یَطِیرُ فَرَحاً فَیَجُولُ الْأَرْضَ کُلَّهَا بِشَیَاطِینِهِ وَ عَفَارِیتِهِ فَیَقُولُ یَا مَعَاشِرَ الشَّیَاطِینِ قَدْ أَدْرَکْنَا مِنْ ذُرِّیَّةِ آدَمَ الطَّلِبَةَ وَ بَلَغْنَا فِی هَلَاکِهِمْ الْغَایَةَ وَ أَوْرَثْنَاهُمُ النَّارَ إِلَّا مَنِ اعْتَصَمَ بِهَذِهِ الْعِصَابَةِ فَاجْعَلُوا شُغُلَکُمْ بِتَشْکِیکِ النَّاسِ فِیهِمْ وَ حَمْلِهِمْ عَلَى عَدَاوَتِهِمْ وَ إِغْرَائِهِم بِهِمْ وَ أَوْلِیَائِهِمْ حَتَّى تَسْتَحْکِمُوا ضَلَالَةَ الْخَلْقِ وَ کُفْرَهُمْ وَ لَا یَنْجُو مِنْهُمْ نَاجٍ
📄همانا ابلیسِ ملعون در روز عاشوراء با شادمانی به پرواز در خواهد آمد و زمین را با شیاطین و عفریته های خود می پیماید و می گوید: ای شیاطین! ما به آنچه از فرزندان آدم می خواستیم رسیدیم و در هلاکت ایشان به هدف خود نائل شدیم و برای آنها آتش را به ارث گذاشتیم مگر کسانی که به این گروه – اهل بیت علیهم السلام- پناه آورند پس تلاش نمایید تا مردم را نسبت به ایشان مردّد کنید و آنها را بر دشمنی ایشان وا دارید و نیز مردم را به ایشان و دوستارانشان فریب دهید تا اینکه گمراهیِ مخلوقات و کفرشان تثبیت شود و احدی از آنها نجات پیدا نکند.
📚کامل الزیارات، ص266

هیچ کسی پاسخگوی حیف ومیل صدها میلیاردی بیت المال در فوتبال نیست/فوتبال ایران بهشت مفسدین اقتصادی خرده پا اکبر_شهبازی
🔹خبرآنلاین اعلام کرده است که علیرضا منصوریان 4 میلیارد تومان یکجا بابت 3 فصل مربیگیری در استقلال گرفته است، حتی  مبلغ سال آینده خود را هم تماما دریافت کرده است، به همین دلیل مدیران استقلال نمی توانند او را اخراج کنند.
🔹مانوئل ژوزه با شاهکار  مدیران پرسپولیس  درزمان رویانیان برای 7 ماه حضور در ایران، 12 میلیارد تومان از پرسپولیس گرفته و این تیم را در دادگاه فیفا نیز محکوم کرده است!
🔹وینگو بگویچ؛ آری هان، نلو وینگاندا، نیکولوفسکی، سامبو جوچی، سه پیرمرد پانامایی که زمان علی پروین به پرسپولیس قالب شدند و دهها بازیکن بی کیفیت خارجی که با پرسپولیس قرارداد بستند و خیلی هایشان حتی 1دقیقه هم بازی نکردند و پولشان را کامل گرفتند، بیت المال نابود شده و الان نه خطیب و داریوش مصطفوی برای پاسخگویی حاضرند ونه رویانیان و غمخوار و حبیب کاشانی.
🔹جی لوید ساموئل، لیام ردی(84هزار دلار بدون حتی یک دقیقه بازی)، هنریک هلمه، عادل شیحی، پروپچیچ، و دهها مورد دیگر هم با استقلال تهران قرار داد بستند و دقایق بازی آنها مجموعا به 90 دقیقه هم نرسید. از بازیکنان ایرانی نیز که لیست سرشار است، بختیار رحمانی سال گذشته 2 میلیارد تومان با استقلال قرار داد بست و نیم فصل بدون اینکه حضور موثری داشته باشد از این تیم جدا شد؛ همینطور آرش افشین و کنعانی زادگان.
برای شاهکار مدیران استقلال هم از غریب و نجف نژاد و افشارزاده  تا فتح الله زاده و افتخاری؛ هیچ کسی پاسخگو نیست!
🔹رقم قرار داد بازیکنی  مثل داریوش شجاعیان  با استقلال مبغلی بین 3 تا 4 میلیارد تومان اعلام شده است،استقلال امسال با رقمی حدود 30میلیارد تومان بسته شده، گران ترین تیم لیگ است  و در6 هفته 1 گل زده است!
🔹اینهمه ولخرجی همه از بیت المال است؛ همه از جیب محرومین پرداخت شده است و هیچ کسی پاسخگو نیست، صدها میلیارد به بازیکنان  مغرور و بی کیفیت پرداخت شده و در این میان پرسپولیس218 میلیارد بدهی پرداخت نشده دارد و استقلال 118 میلیارد تومان! برای کسب 1 امیتاز در لیگ ایران به طور متوسط 245 میلیون تومان هزینه می شود! هیچکسی نیز از قراردادهای زیرزمینی و مخفی و زد و بند مدیران و بازیکنان باخبر نیست! لابی ها، دلال ها و مدیران ورزشی و غیر ورزشی از قراردادهای میلیاردی بی نصیب نیستند،حاشیه مستطیل  سبز در ایران،بهشت مفسدین اقتصادی خرده پاست،با دزدی هایی که رقمش فقط چند ده میلیارد است، بی درد سر سیاسی و بدون سر وصدا و جنجال.
🔸در آستانه محرم آیا بهتر نیست، همان گلویی که برای خرج کردن مردم از جیب خودشان برای هیئات پاره می کنید را برای پایمال کردن بیت المال  هم پاره کنید؟آیا بهتر نیست اینهمه هزینه که در فوتبال بی کیفیت و در تیمهایی همچون استقلال امسال و پرسپولیس زمان درخشان و دایی می شد را خرج مستعضعفین و محرومین کنیم؟
آیا روا نیست؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۲
خادم ارباب

نیرنگ ابلیس

یاوران

نظرات  (۱)

!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی