** جنبش ایثار **

**  جنبش ایثار  **
آخرین نظرات
نویسندگان

گفتم یا صاحب زمان بیا

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ق.ظ

🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

🌹گفتم:یا صاحب الزمان بیا

🍃گفت: مگر منتظری

🌹گفتم:بله_آقا_منتظرم 

🍃گفت: چه انتظاری نه ڪوششی نه تلاشی فقط میگویی آقا بیا 

🌹گفتم: مگر بد است آقا 

 

🍃گفت: به جدم حسین هم گفتن بیا اما وقتی آمد_ڪشتنش

🌹گفتم : پس چه ڪنیم 

🍃گفت: مرا بشناسید

🌹گفتم: مگر نمیشناسیم 

🍃گفت : اگر میشناختید ڪه این_طور_گناه نمیڪردید

🌹گفتم : آقا تو ما را میبخشی ؟

🍃گفت: من هر شب برای شما تا صبح گریه میڪنم

🌹گفتم : آقا چه ڪنم به تو برسم؟

🍃گفت: ترڪ محرمات...

 انجام واجبات...

همین کافیست

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۵
خادم ارباب

صاحب زمان

نظرات  (۳)

۱۵ مهر ۹۶ ، ۱۹:۳۴ پیمان محمدی فرد
متن زیبا و قشنگی بود که بیانگر حقیقتی تلخ است.
اللهم عجل لولیک الفرج.
پاسخ:
ممنون برادر 

اللهم عجل لولیک الفرج
و الرزقنا معرفه النفس
۱۵ مهر ۹۶ ، ۱۸:۰۷ دلنوشته های یک اردیبهشتی
بسیار زیبا بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی