** جنبش ایثار **

**  جنبش ایثار  **
آخرین نظرات
نویسندگان

اتفاقی فهمیدم پسر سه ساله ام حافظ قرآن است

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ق.ظ

اتفاقی فهمیدم پسر 3 ساله‌ام حافظ قرآن است


مرضیه جمالی، مادر امیرحسین 14 ساله و محمدامین 8 ساله حافظان کل قرآن کریم در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ گفت: پنج سال پیش امیرحسین به‌صورت غیر حضوری(تلفنی) حفظ قرآن را شروع کرد و بعد از شش ماه توانست جزء 30 را به اتمام برساند؛ خبر نداشتم که وقتی با امیرحسین قرآن می‌خواندیم برادر سه ساله‌اش هم آیات را به ذهن می‌سپرد.

وی ادامه داد:


یک روز وقتی امیرحسین به‌صورت تلفنی داشت محفوظات را ارائه می‌داد قسمتی از آیه را فراموش کرده بود که محمدامین سه ساله کل آیه را می‌خواند و همین امر باعث شد متوجه شوم که او هم کل جزء 30 را حفظ کرده است.


جمالی بیان کرد: پس از مدتی به کلاس‌های مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) مراجعه و اینک پس از پنج سال در سال جاری فرزندانم از حافظان کل قرآن کریم شدند؛ از آنجایی که کار مرور و پرسش و پاسخ پسرانم با من بود اینک به‌صورت ناخواسته حافظ 16 جزء از قرآن کریم شده‌ام که این نعمت از عطا دو فرزندم به بنده عنایت شده است.


وی گفت: امیرحسین و محمدامین در مسابقات قرآنی وزارت دفاع حائز مقام شدند و در اولین سال حفظ محمدامین به‌عنوان کوچک‌ترین حافظ توسط سردار وحیدی، وزیر دفاع هدیه‌ای دریافت کرد. علاوه بر حفظ قرآن این دو برادر در تحصیل نیز موفق بوده و استعداد زیادی در بازی‌های فکری، نقاشی، ورزشی داشته‎اند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۵

نظرات  (۱)

۱۵ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۲۰ سمیه لاریمی
زنده باشن و پاینده
پاسخ:
انشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی